Ledenservice & inloggen
Als betrokken beroepsvereniging ondersteunt de NVAB haar leden graag als zij in de uitoefening van hun vak tegen vragen aanlopen. Nog geen NVAB-lid? We vertellen je graag hoe je daar verandering in brengt.
Vraagbaak voor NVAB-leden
De Vraagbaak is voor algemene vakinhoudelijke vragen. Voor maatwerkadvies over specifieke casuïstiek wijzen we graag op de opties van intercollegiaal overleg en ondersteuning door gespecialiseerde juridische dienstverleners. Wil je een vraag stellen? Download dan de MijnNVAB-app en stel je vraag via de Vraagbaak. Je kunt MijnNVAB ook via de browser (Microsoft Edge, Chrome, Firefox e.d.) vinden: mijn.nvab-online.nl en daar je vraag stellen.
Heb je een vraag over het coronavirus? Kijk eerst hier.
Ondersteuning als je 'in de knel' zit
Heb je als bedrijfsarts het gevoel dat je ‘in de knel’ zit? Bijvoorbeeld omdat je je onder druk gezet of geïntimideerd voelt of niet kunt handelen volgens de professionele normen? De NVAB bied je graag een luisterend oor en ondersteuning.
Je kunt jouw situatie via de Vraagbaak aan ons voorleggen in MijnNVAB.
MijnNVAB
Vanaf nu heb je als NVAB-lid een nieuw ledenportaal: MijnNVAB. Download de app op je telefoon of tablet in de Apple App store of Google Play store. Je kunt ook in je browser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge, Safari) naar mijn.nvab-online.nl gaan.
Zie ook: Nieuw ledenportaal voor NVAB-leden
Op de hoogte blijven
Agenda's en verslagen van bijeenkomsten en Algemene ledenvergaderingen, besluiten, presentaties... Als NVAB-lid blijf je eenvoudig op de hoogte met MijnNVAB. Je vindt ze in de app in het zijmenu bij 'Downloads ledenbijeenkomsten' of via mijn.nvab-online.nl.
Standaard voor leden: TBV
Het Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde verschijnt tien keer per jaar. Als NVAB-lid krijg je het automatisch in de bus.
Download de MijnNVAB-app
MijnNVAB kun je ook als app op je telefoon downloaden. Scan de QR-code voor jouw apparaat: